Reparaties

Waar kan ik mijn reparatieverzoek melden? 
U kunt uw reparatieverzoek online melden of telefonisch via 070 402 08 70. De servicemanager beoordeelt het reparatieverzoek en onderneemt verdere acties. De aannemer neemt vervolgens contact met u op voor het maken van een afspraak.   

Is er iets kapot in het gebouw? Werkt de verlichting bijvoorbeeld niet meer? Meld het bij de servicemanager.

Spoedreparatie? 
De servicemanager is tijdens kantoortijden aanwezig. Heeft u ‘s avonds of in het weekend iets dat met spoed moet worden gerepareerd? Dan kunt u contact opnemen met onze avond- en weekenddienst via het telefoonnummer 0900-1455 (8 ct. per gesprek). De medewerker beoordeelt of het reparatieverzoek spoedeisend is en kan een aannemer inschakelen. Het is niet de bedoeling dat u dit telefoonnummer tijdens kantooruren belt.  
  
Hoe zit het met de kosten van de reparatie? 
De kosten van bepaalde reparaties zijn voor Vestia. Sommige reparaties moet u zelf betalen. U heeft bij het tekenen van het huurcontract een serviceabonnement afgesloten. Dit betekent dat u voor veel kleine reparaties bent verzekerd. U krijgt van te voren te horen of een reparatie voor eigen rekening is. Bij het huurcontract krijgt u ook de folder 'Wie betaalt de rekening'. Hier kunt u zien wanneer u een reparatie zelf moet betalen en welke reparaties onder het serviceabonnement vallen.